لیگ قهرمانان آسیا| الهلال با گلباران نساجی صدر را پس گرفت/ پای نیمار در آزادی به گل باز شد + فیلم

21:40 - 11 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۷۴۴۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
لیگ قهرمانان آسیا| الهلال با گلباران نساجی صدر را پس گرفت/ پای نیمار در آزادی به گل باز شد + فیلم
تیم نساجی مازندران در دومین دیدار دور گروهی خود در لیگ قهرمانان آسیا متحمل شکست سنگینی مقابل الهلال عربستان شد.

خبرگزاری میزان - در حساس‌ترین دیدار گروه D از هفته دوم دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳-۲۰۲۴، تیم فوتبال نساجی مازندران از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان تیم پرستاره الهلال عربستان بود که در پایان این بازی مهیج و پرحادثه که با ۲ کارت قرمز همراه بود، تیم سعودی موفق شد در شب درخشش ستاره‌های خط حمله خود با نتیجه ۳ بر صفر از سد شاگردان سیدمهدی رحمتی بگذرد.

الکساندر میتروویچ در دقیقه ۱۸ با ضربه سری دیدنی گل اول الهلال را وارد دروازه رشید مظاهری کرد. همچنین میتروویچ در دقیقه چهار هم روی یک حرکت تیمی موفق به گلزنی شد، اما این گل توسط VAR آفساید و مردود اعلام شد تا نیمه نخست با همین یک گل به اتمام بر‌سد.

این درحالیست که پس از درگیری‌های ایجاد شده در اواخر نیمه اول، داور چینی بعد از بررسی‌های اتاق VAR، سلمان فرج از الهلال و امیر محمد هوشمند از نساجی را در دقیقه ۳۸ با کارت قرمز از زمین اخراج کرد تا به این ترتیب دو تیم نزدیک به یک ساعت را ۱۰ نفره ادامه دهند.

در نیمه دوم قرمزپوشان نساجی بازی روان‌تری را به نمایش گذاشتند و علاوه بر درخشش سنگربان الهلال در مهار شوت محمدرضا آزادی، یک بار هم توپ به تیرک دروازه تیم عربستانی برخورد کرد. در ادامه و برخلاف روند بازی، نیمار جونیور روی اشتباه مدافعان نساجی موفق شد در دقیقه ۵۸ گل دوم الهلال را به ثمر برساند.

این پایان کار نبود چرا که صالح الشهری پس از ورودش به زمین موفق شد گل سوم پرافتخارترین تیم آسیا را در دقیقه ۳+۹۰ به ثمر برساند تا این بازی در نهایت با شکست تلخ و ۳ بر صفر قرمزپوشان نساجی به اتمام برسد.

در دیگر دیدار گروه D تیم‌ نوبهار ازبکستان با ۳ گل تیم بمبئی‌سیتی هند را از پیش رو برداشت تا باتوجه به این نتایج، تیم‌های الهلال و نوبهار با ۴ امتیاز و تفاصل گل ۳+ در صدر گروه بایستند. نساجی با ۳ امتیاز در رده سوم ایستاد و بمبئی‌سیتی هند بدون امتیاز در قعر گروه قرار گرفت.

*نساجی مازندران صفر - الهلال عربستان ۳

گل: الکساندر میتروویچ (۱۸)، نیمار(۵۸) و صالح الشهری(۳+۹۰) برای الهلال

کارت زرد: جانملکی (۹+۴۵) از نساجی

کارت قرمز: سلمان فرج (۳۸) از الهلال/ امیرمحمد هوشمند (۱۸) از نساجی

*گل اول الهلال به نساجی توسط میتروویچ (۱۸):

*صحنه اخراج دو بازیکن نساجی و الهلال(۳۸):

*گل دوم الهلال به نساجی توسط نیمار(۵۸):

*گل سوم الهلال به نساجی توسط صالح الشهری(۳+۹۰):

*ترکیب تیم نساجی مازندران:

رشید مظاهری، وحید محمدزاده، امیر هوشمند، امیر جان‌ملکی، فرشید اسماعیلی(۶۰ - حسین زامهران)، محمدرضا آزادی(۷۸ - علا عباس)، محمود قائدرحمتی(۸۲ - نونو)، صابر حردانی، احسان حسینی، احسان بابایی و محمدرضا عباسی(۷۸ - سعید غلامعلی‌بیگی)

*ترکیب تیم الهلال عربستان:

محمد العویس، محمد البریک(۲+۹۰ - عبدالله الحمدان)، کالیدو کولیبالی، علی البلوشی، یاسر الشهرانی(۸۲ - محمد التمبکتی)، محمد ابراهیم عبدالله کنو، سلمان الفرج، مالکوم(۵۷ - ناصر الدوساری)، ریکاردو دلگادو(۸۲ - سعود عبدالحمید)، نیمار و الکساندر میتروویچ(۲+۹۰ - صالح الشهری)

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *